JAK PROJEKTOWANIE OPAKOWAŃ MOŻE WPŁYWAĆ NA POSTRZEGANIE PRODUKTU?

23.01.22

CZY WIESZ, GDZIE TWÓJ PRODUKT BĘDZIE UMIESZCZONY W SKLEPIE DETALICZNYM?

Miejsce na półce, oświetlenie, marki konkurencji – wszystko to wpływa na to, jak twój produkt przyciąga uwagę. Na dole oświetlenie będzie gorsze, więc prawdopodobnie musimy stworzyć opakowanie jaśniejsze i bardziej przyciągające wzrok aby zwiększyć jego szanse na sukcesywną sprzedaż.

JAK TWOJE OPAKOWANIE BĘDZIE UMIESZCZONE?

Hurtowo, w rzędzie, czy zawieszone – to zadecyduje o jego kształcie i dodatkowych opcjach. Jeśli nie ma konieczności, aby opakowanie było stabilne, dobrym pomysłem jest nie płacić więcej i zamówić torby z fałdą boczną lub ze zgrzewami krawedziowymi.

JAKA JEST POJEMNOŚĆ TWOJEGO PRODUKTU?

Składając zamówienie, podaj ilość produktu, który chciałbyś zapakować, a my znajdziemy optymalny rozmiar opakowania. Określ ilość i rodzaj druku na samym początku:

Małe (od 2000 szt.)

Rodzaj druku: sitodruk lub hot stamping.
Przygotowując projekt do druku metodą sitodruku, użyj do 4 kolorów. 
To doskonałe rozwiązanie – minimalistyczne.

Duże (od 300 kg materiału)

Rodzaj druku: druk rotograwiurowy lub druk flexograficzny.
Możesz stworzyć jasne opakowanie z intensywnym projektem lub szczegółowymi ilustracjami.

WARTO DOKONAĆ SPRAWDZENIA, NAWET JEŚLI JESTEŚ PEWNY WYNIKU

Lepiej upewnić się, że wszystko jest zrobione poprawnie z kodami kreskowymi i oznaczeniami objętości dla różnych pozycji. Ważna jest również kontrola pisowni i gramatyki.

IM WIĘCEJ INFORMACJI O PRODUKCIE PODASZ NAM, TYM SKUTECZNIEJ TWOJE OPAKOWANIE BĘDZIE DZIAŁAĆ JAKO TWOJE NARZĘDZIE MARKETINGOWE. 
NASI MANAGEROWIE ZAWSZE CI POMOGĄ!

SKONTAKTUJ SIĘ Z MENEDŻEREM KUP TERAZ