ARIS RADZI, SPRAWDZAJ TOŻSAMOŚĆ TWOJEJ MARKI

23.06.20

MÓWIMY O ZMIANACH, KTÓRE SĄ CZĘSTO MYLONE.

1. Rebranding to nowe podejście do pozycjonowania marki. Kiedy odpowiedzi na pytania “Co jest twoją unikalną cechą” i “kto jest twoim odbiorcą” stają się inne.

Jest to wymagane, gdy marka staje się staroświecka i przestarzała lub gdy zmienia swoje wartości. Z kolei my zaoferujemy Ci modne rozwiązania opakowaniowe, nowe powłoki i znajdziemy te elementy, które odzwierciedlą twoją nową strategię.

2. Restyling to drobne zmiany w marce, ale regularne. Czuj styl marki i ciągle go doskonal – dobry restyling to zazwyczaj ten, który nie jest zauważany przez konsumenta.

W opakowaniach może to obejmować różne eksperymenty, takie jak przezroczyste okienka, kombinacja różnych materiałów, podkreślanie elementów tożsamości korporacyjnej itp.

3. Redesign to zastąpienie starego projektu nowym. Jest to konieczne, gdy twoja marka jest znana, masz dobrze przemyślaną strategię, ale nie podoba ci się jej styl.

DLA NOWEGO PROJEKTU STWORZYMY NOWE ODPOWIEDNIE OPAKOWANIE Z WYSOKIEJ JAKOŚCI DRUKIEM. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI POD ADRESEM SALES@ARIS-PACK.PL LUB TELEFONICZNIE +48 22 39 06 391

SKONTAKTUJ SIĘ Z MENEDŻEREM KUP TERAZ