ARIS RADZI, SPRAWDZAJ TOŻSAMOŚĆ TWOJEJ MARKI
MÓWIMY O ZMIANACH, KTÓRE SĄ CZĘSTO MYLONE.
✅ 1. Rebranding to nowe podejście do pozycjonowania marki. Kiedy odpowiedzi na pytania “Co jest twoją unikalną cechą” i “kto jest twoim odbiorcą” stają się inne.
Jest to wymagane, gdy marka staje się staroświecka i przestarzała lub gdy zmienia swoje wartości. Z kolei my zaoferujemy Ci modne rozwiązania opakowaniowe, nowe powłoki i znajdziemy te elementy, które odzwierciedlą twoją nową strategię.
✅ 2. Restyling to drobne zmiany w marce, ale regularne. Czuj styl marki i ciągle go doskonal – dobry restyling to zazwyczaj ten, który nie jest zauważany przez konsumenta.
W opakowaniach może to obejmować różne eksperymenty, takie jak przezroczyste okienka, kombinacja różnych materiałów, podkreślanie elementów tożsamości korporacyjnej itp.
✅ 3. Redesign to zastąpienie starego projektu nowym. Jest to konieczne, gdy twoja marka jest znana, masz dobrze przemyślaną strategię, ale nie podoba ci się jej styl.