STANDARDOWE OPAKOWANIA Z NADRUKIEM
Standardowy produkt stanowi wygodną bazę dla Twojego projektu, co pozwala na realizację wielu pomysłów. To również możliwość szybkiego i małogabarytowego zamówienia opakowań. Mamy kilka opcji, które pomogą atrakcyjnie zaprezentować produkt przy brandingu standardowych opakowań.
SITODRUK
Półautomatyczna technologia, w której duże znaczenie ma umiejętność drukarza. Podczas sitodruku, matryce z obrazem są indywidualnie umieszczane na opakowaniu.
Jedna matryca odpowiada jednemu kolorowi, dlatego minimalizm najlepiej sprawdza się w przypadku tej metody druku. Najlepiej, aby branding zawierał nie więcej niż cztery kolory i nie przypominał zdjęcia lub gradientów.
Nasi rzemieślnicy mają doświadczenie w pracy z trudnymi projektami dla sitodruku. Jednak jeśli zdecydujesz się na wybór więcej niż czterech kolorów, powinieneś to omówić z nami. Menedżerowie Aris doradzą, jak najlepiej umieścić obraz, aby uzyskać wysokiej jakości efekt.
Do brandingu stosujemy wysokiej jakości farby, dzięki czemu obraz jest intensywny i jasny, a na opakowaniu praktycznie nie do ścierania.
Jednak ostateczny kolor brandingowy może być wpływany przez tło. Na przykład, jasne kolory blakną na papierze kraft, co nadaje autentyczności i przytulności.
Dzięki skrupulatności i doświadczeniu drukarzy Aris, druk serigraficzny na opakowaniach jest czasem nie do odróżnienia od druku rotograwiurowego lub fleksograficznego – technologii pełnokolorowych stosowanych w indywidualnych projektach.
TŁOCZENIE FOLIĄ NA GORĄCO
Ta metoda pozwala na wykonanie trójwymiarowego brandingu o metalicznym blasku, który przyciąga uwagę z daleka. Tłoczenie folią zwykle kojarzy się ze srebrem lub złotem, ale może mieć wiele różnych kolorów. Oferujemy folie czerwone, zielone, niebieskie i inne, aż do holograficznych.
Folia w różnych kolorach otwiera szerokie możliwości eksperymentów projektowych. Pomoże stworzyć wyraźny kontrast, na przykład, jeśli wykonasz tłoczenie czarną matową folią na białym tle. Srebrna folia na czarnym lub kolorowym tle na czysto białym również może wyglądać równie atrakcyjnie.
Dwie metody brandingowe mogą być ze sobą połączone, na przykład druk serigraficzny i tłoczenie folią.
Ta technika pomoże skupić się na niezbędnych szczegółach, sprawi, że projekt będzie bardziej haptyczny i atrakcyjny dla konsumenta.
UNIKALNY KSZTAŁT OPAKOWANIA
Branding nie ogranicza się do stosowania różnych obrazów i napisów.
Kształt opakowania również może zostać dostosowany do potrzeb Twojej marki.
Jeśli podobają Ci się pewne materiały i kolory spośród standardowych opcji, możemy stworzyć opakowanie o innych rozmiarach lub nawet wyglądzie, który nie jest dostępny w sklepie – na przykład torebka trójstronna lub stabilo. Wyjątkiem jest opakowanie z płaskim dnem.
Minimalne zamówienie na pół standardowe opakowania zaczyna się od około 5000 sztuk.
Jednak każdy projekt omawiamy indywidualnie. Minimalna ilość zamówienia będzie zależna od rozmiaru i rodzaju pożądanego opakowania.
WAŻNE LICZBY I SZCZEGÓŁY
- Branding można zamówić od 2000 sztuk.
- Wszystkie standardowe opakowania są dostępne do brandingowania jako stand-up pouch (doy pack), opakowania z płaskim dnem i z falcami bocznymi, a także wszystkie materiały – matowe / błyszczące powłoki, lakier soft-touch lub papier.
- W przypadku standardowego opakowania często nie jest możliwe całkowite zadrukowanie wszystkich stron. Nie będzie również możliwe umieszczenie brandingowania na dnie i złożach.
Każdy projekt ma dla nas wartość – dotyczy to także standardowych opakowań. Druk serigraficzny, tłoczenie folią i unikalny kształt pomogą nadać indywidualny charakter standardowym rozwiązaniom i wyróżnić się na rynku.
WYŚLIJ NAM LIST Z MAKIETĄ, ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ O WYMAGANIACH BRANDINGOWYCH DOTYCZĄCYCH INTERESUJĄCEGO CIĘ OPAKOWANI